W minionym tygodniu, dzięki pomocy niezawodnego zespołu PHRS- Polecimy Hotelarzom Rewelacyjnych Specjalistów mogliśmy zorganizować w naszym hotelu dwudniowe szkolenie z panią Anną Teleżyńską. Pierwszego dnia szkolił się dział służby pięter, a drugiego recepcja hotelu.
Podczas szkolenia dotyczącego funkcjonowania służby pięter omówiliśmy m.in. główne procedury i organizację pracy w służbie pięter. Skupiliśmy się także na temacie sprzątania hotelu z utrzymaniem procedur HACCP i wytycznych związanych z COVID-19.
Z kolei dział recepcji podczas szkolenia zajmował się przede wszystkim tematyką obsługi klienta. Omówiliśmy między innymi bieżące oczekiwania gości hotelowych i dobre praktyki pomagające usprawnić obsługę i zwiększyć zadowolenie gości.
Jak zwykle poziom merytoryczny szkolenia był bardzo wysoki, a zakres wiedzy pani Anny Teleżyńskiej ogromny.
Anna Teleżyńska związana jest z branżą hotelarską od 2002 r. Swoją karierę zaczynała jako recepcjonistka w warszawskich hotelach, a obecnie pracuje jako Dyrektor Operacyjny w jednym z hoteli sieciowych.
Większość doświadczenia zdobyła w hotelach sieciowych Accor Hotels, Hilton w Polsce i za granicą (Dubaj, Londyn).
Uwielbia zajmować się otwieraniem hoteli, gdzie może swoją profesjonalną wiedzę przekazać i tworzyć najlepszy zespół, kreować najlepsze procedury i organizację pracy. Dbałość o detale i wysoka jakość obsługi jak i atmosfera w pracy są dla niej najważniejsze.
Pani Anna posiada doświadczenie w pre-openingu takich hoteli jak: „Mercure Grand Warszawa”, „Arłamów”, „Ibis Styles Grudziądz” oraz re-brandingu „Suite Novotel & Ibis Mall Of Emirates” w Dubaju na stanowiskach Kierowniczych i Dyrektorskich oraz sprzedaży największych ekskluzywnych imprez sportowych na rynki światowe w Mercus Evans- THG Sports w Dubaju.