Z wielką niecierpliwością śledziliśmy ostatnie komunikaty rządu w sprawie znoszenia ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią. Cieszymy się, że możemy podzielić się z Państwem dobrymi informacjami. Pomimo, że czeka nas sporo pracy, a nasi Goście będą musieli liczyć się z pewnymi niedogodnościami, już od poniedziałku, 4 maja, nasz hotel oraz restauracja wznawiają działalność.
Z uwagi na trwające zagrożenie epidemiologiczne w naszym kraju, dołożymy wszelkich starań, aby nasi Goście czuli się nie tylko komfortowo, ale przede wszystkim bezpiecznie.
Niestety nasza restauracja na tę chwilę będzie mogła serwować posiłki tylko dla gości hotelowych przy zachowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego.
Jednak wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, miło nam poinformować, że pracujemy aktualnie nad rozszerzeniem naszej oferty o:
-
możliwość zamawiania dań z naszej restauracji na wynos z dowozem,
-
catering dla firm oraz indywidualny z dowozem (śniadania, lunche, obiady, catering konferencyjny).
Dodatkowo na ukończeniu są już prace nad naszą nową kartą. Będzie zupełnie inna niż dotychczasowe. W najbliższych dniach podzielimy się z Państwem szczegółami.
Nowe procedury bezpieczeństwa:
W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa naszych Gości hotelowych, a także naszych pracowników, intensywnie opracowujemy nowe procedury bezpieczeństwa, które będą wdrażane we wszystkich aspektach naszej działalności, począwszy od meldunku w recepcji, poprzez korzystanie z restauracji hotelowej, a skończywszy na procedurach związanych z udostępnianiem pokojów z zachowaniem odpowiednich przerw czasowych.
Wszystkie działania są zgodne z opublikowanymi przez Ministerstwo Rozwoju oraz Generalnym Inspektoratem Sanitarnym wytycznymi dla branży hotelarskiej z dnia 29.04.2020 r.
Najważniejsze zmiany, jakie zostaną wprowadzone od dnia 4 maja 2020r., to:
- udostępnienie na terenie całego Hotelu (głównie przy wejściach, windach, toaletach oraz w obszarze recepcji) dozowników z płynami do obowiązkowej dezynfekcji rąk,
- zaopatrzenie obsługi Hotelu i Restauracji w środki ochrony indywidualnej (maseczki oraz rękawice),
- serwowanie śniadań bezpośrednio do pokoju, po uprzednim złożeniu zamówienia w recepcji,
- zmiana godzin pracy recepcji (recepcja czynna w godzinach od 6:00 do 22:00 do odwołania),
- obowiązywanie bezwzględnego zakazu przebywania osób niezameldowanych w Hotelu,
- konieczność wypełnienia przez Gościa oświadczenia o dobrym stanie zdrowia przed przyjazdem do Hotelu,
- obowiązek przestrzegania dystansu społecznego oraz reżimu sanitarnego (noszenie osłon ust i nosa, dezynfekcja oraz częste mycie rąk, dezynfekowanie powierzchni) przez pracowników oraz Gości Hotelu.
Zdajemy sobie sprawę, że właśnie rozpoczynamy nowy etap i wkraczamy w nową rzeczywistość, dlatego też staramy się wyjść naprzeciw nowym wymaganiom, które ta rzeczywistość przed nami postawiła. Mamy nadzieję, że sprostamy temu wyzwaniu, a powyższe działania przyczynią się do zapewnienia poczucia bezpieczeństwa naszych Gości.