Nadszedł bardzo trudny czas dla całej branży hotelarskiej oraz gastronomicznej. Praktycznie z dnia na dzień cała krajowa oraz światowa turystyka stanęła nad przepaścią. Wraz z coraz większym zasięgiem epidemii, hotele i restauracje musiały zawiesić swoją działalność. My w Hotelu & Restauracji Antonińska, w trosce o zdrowie naszych pracowników oraz gości, zawiesiliśmy działalność już 13 marca.
W ostatni dzień marca polski rząd podjął decyzję o obligatoryjnym zamknięciu do odwołania wszystkich hoteli oraz pozostałych obiektów oferujących miejsca noclegowe. Za wyjątkiem obiektów, w których przebywają osoby poddane kwarantannie, pracownicy w delegacji oraz osoby, które korzystają z usług hotelu w ramach wykonywania obowiązków służbowych (np. pracownicy służb medycznych).
Goście, którzy przebywają w hotelach w innych celach niż wymienione wyżej, muszą się wymeldować do czwartku 2 kwietnia 2020.
W pełni rozumiemy konieczność zaostrzenia zasad funkcjonowania w tym trudnym czasie. Sytuacja jest bardzo poważna. Jako pracownicy hotelu całym sercem wspieramy akcję #zostańwdomu. W sytuacji, w której nie istnieje skuteczny lek, czy szczepionka, tylko izolacja oraz zachowanie społecznego dystansu są skuteczną metodą chroniącą nas przed zachorowaniem.
Musimy przeczekać ten trudny czas
Apelujemy do wszystkich naszych gości: stosujmy się do zaleceń wydawanych przez stosowne instytucje państwowe i ograniczmy kontakt z bliskimi do minimum. Im bardziej będziemy stosować się do zasady #zostańwdomu, tym szybciej sytuacja wróci do normalności. Pamiętajmy także, że w tym czasie nie powinniśmy myśleć tylko o sobie. Nawet jeśli nie boimy się choroby. Zachowując się nieodpowiedzialnie możemy zarazić innych.
Pomimo wielu utrudnień, wszyscy musimy przynajmniej starać się funkcjonować tak jak przed pandemią. Przecież musimy pracować, aby zaspokajać nasze podstawowe potrzeby. Pomimo zamknięcia w Hotelu & Restauracji Antonińska nie wyobrażamy sobie, aby pozbawić choćby jednego z naszych pracowników źródła dochodu. Dopóki tylko mamy takie możliwości zrobimy wszystko, aby utrzymać cały nasz zespół.
Będziemy Wam wdzięczni drodzy goście za wsparcie polskiej branży hotelarskiej. Możecie to zrobić chociażby w ten sposób, aby nie odwoływać zaplanowanych imprez oraz rezerwacji, a przekładając je na późniejszy termin. W ten sposób pomożecie utrzymać miejsca pracy i dacie nam możliwość goszczenia Was w przyszłości w naszym hotelu oraz restauracji.